2018. augusztus 22., szerda

Kipróbáltam #3 Pentart Ice Effect Paste - Királylányos kincsesládika

Ebben a posztban az Ice Effect Paste-t, azaz a Jéghatás pasztát szeretném nektek bemutatni. Elöljáróban azt hiszem annyit elmondhatok, hogy: imádom! :) Aki fél a 3D-s stencilezéstől, annak is bátran ajánlom, hogy kísérletezzen vele, mert nagyon könnyű használni, fantasztikus állaga van, nem folyik, nem túl sűrű, szóval szuper!

Ennek a terméknek a használatát egy kincsesládikán mutatom meg, ami egy 10 éves kislánynak készült a keresztelőjére ajándék gyanánt.
Amikor megkértek, hogy készítsek egy ilyen dobozt, rögtön tudtam, hogy ez a paszta tökéletes lesz hozzá: rózsaszín és púderszínek, csillogás, pillangók.



A ládikáról leszereltem a lakatot illetve zsanérokat, majd a szokásos módon előkészítettem, azaz lealapoztam egy gesso alapozóval, de bármilyen akril alapozó megfelel. Ugye ez pont olyan fontos, mint a sminkelésnél a jó alap, amire lehet dolgozni, szóval ne spóroljátok le!




Jöhetnek a színek, a festés, amihez egy púderszínt választottam alapnak, majd bézzsel és magentával bolondítottam random módon egy szivacsecset segítségével.






Imádom ezt a színt :)


A szöveget transzferálással szerettem volna felvinni, ami meg is történt, de halvány lett a végeredmény, ezért átfestettem egy nagyon vékony ecset és némi fekete festék segítségével.





A "Noémi kincsesládája" felirat kapott egy kicsi rózsaszín metál árnyékolást, hogy jobban kiemelkedjen.



Eközben a fa lepkefigurákra szintén magenta színt vittem fel, amiket ragasztópisztollyal rögzítettem a dobozhoz.


És végül eljött az izgalmas rész, a jéghatás paszta felavatása. (Itt megjegyezném, hogy most már szerencsére a Pentartnál minden ilyen dobozos terméket, ami beszáradhat, egy fóliával látnak el ennek elkerülése végett: pirospont!)





Ahogy már említettem, nagyon egyszerű a használata. Nekem van egy kis festőkésem, amivel az ilyen anyagokat fel szoktam vinni, most is jó szolgálatot tett. Egyedül arra kell figyelni, hogy a pasztában vannak nagyobb darab csillámok, ezeket érdemes közben úgy igazítani, hogy ne a minta szélére essenek.





A lakatok és pici zsanérok visszacsavarozása után el is készült a csajos kincsesládika, remélem olyan örömmel használja majd a leendő tulajdonos, mint amennyivel én készítettem.



"A kincset belül keresd,
Amit szemed lát, a világ ezernyi csodája ,
Bensődbe engedve te adsz valódi életet számára.
Ezt üzenjük Neked,
Kincs az élet, melynek legnagyobb kincse a Szeretet."


Azért egy apróság belülre is került :)


Ráadásként egy ajándékkísérő kártya is készült hozzá.


Kattintsatok legközelebb is a blogra, vagy látogassatok el Facebook oldalamra, kreatív napot!
www.facebook.com/kivaneztalalvablog.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.