2019. március 25., hétfő

Tavaszi bevásárló táska #textilfestés

Ebben a posztban lépésről -lépésre megmutatom, hogyan készítettem el egy igazi, színekkel teli tavaszi bevásárló táskát. Ezzel tuti vidáman indulsz a boltba ;)



A táska elkészítéséhez nem volt másra szükségem, mint:

  • textil táska
  • Pentart textilfestékek
  • papír, ceruza
  • vékony ecset

Inspirációt a Pinterestről gyűjtöttem, és ott találtam egy szép virágos képet, amiről úgy gondoltam, hogy jól fog kinézni egy táskán is. Kicsit módosítottam rajta, megkomponáltam a közepére a "Spring" feliratot, illetve megrajzoltam olyan méretben, amekkorára szükségem volt.




A kontúrokat áthúztam filctollal, mert így a táskába csúsztatva remekül átütnek a vonalak. Egy gyors rögzítés után ennek a sablonnak a segítségével felrajzoltam a táskára a mintát.





Innentől pedig kezdődött a legjobb rész, a festés. Én a Pentart tubusos textilfestékeit használtam, ezeket vittem fel egy nagyon vékony ecsettel a felületre. Így haladtam szépen a színekkel, míg végül el nem készült. 











Teljes száradás után sütőpapíron keresztül átvasaltam, így fixálva a terméket. Ezután mosható 40 °C-on, bár ezt a fajta textil táskát csak kézzel mossátok, mert hajlamos összemenni :)

Szép tavaszt kívánok Nektek!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.