2016. december 1., csütörtök

5 DIY Adventi koszorúm

Most hogy a Facebook állandóan feldobálja az ugyanazon a napon közzétett képeimet, és most jellemzően az előző évek adventi koszorúi vannak fókuszban. Így arra gondoltam, összeszedem nektek, hogyan vártuk mi az ünnepeket.

Egészen tavalyelőttig szalmakoszorú volt, nem is nagyon gondolkodtam másban. Tavaly aztán nem lett meg a koszorú alap, ellenben egy fa kínáló tálam, amit még nem használtam fel, igen. Fogalmam sincs, honnan jött az ötlet, de végül is megcsináltam, és annyira tetszett, hogy idén is ez került az asztalra, némi felújítással.


2012

A 2012-es verzió a közepén levő gipszangyalkától volt különleges. Egyáltalán nem volt előre eltervezett, csak kaptam ajándékba egy kiöntött figurát, amit nagy gonddal kifestettem. Majd miután kész lett a koszorú láttam, hogy hiányzik valami a közepéről. Így került a képbe az angyalka.
Az alapot tujával vontam be, szerintem ezzel könnyebb bánni, mint a fenyővel, másrészt meg ez "terem" az udvarban ;)

2013

Most visszanézve, a 2013-as számomra telitalálat lett. Mindig az otthon fellelhető anyagokból dolgozom, pár apróságot veszek, ha szükséges, meg persze gyertyákat.
Szintén tuja borítással készült, a piramis gyertyák pedig gyönyörűen mutatnak a széles szalaggal. Plusz szerencse volt, hogy az egész ráfért egy műanyag tálcára. (Egyébként inkább pirosas színe volt, csak a kép nem lett színazonos.)

2014

2014-ben anyukámmal karöltve készült a kompozíció. Pikk-pakk behorgolta a koszorút, így nem kellett mindenféle örökzöldekkel vesződni, madzagozni, hogy sehol ne álljon ki, de mindenhol legyen belőle. Aztán jöhetett a tőlem megszokott narancskarika-fahéj-toboz kombó, pici gömbökkel felturbózva.

2015

Már említettem, hogy a tavalyi és az idei koszorút helyettesítő adventi gyertyás műveim kísértetiesen hasonlítanak egymáshoz. Így ezekről nem is ejtenék több szót, részletes leírást az elkészítéséről egy korábbi posztban olvashatsz.


2016
http://kivaneztalalva.blogspot.hu/2016/11/rendhagyo-adventi-koszoru.html

Szóval egy biztos, jövőre sem fogok ragaszkodni a koszorúhoz - és nem ismételve magamat, - megpróbálok egy újabb ötletet megvalósítani.

Örömteli ünnepvárást kívánok Nektek! :)


Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg az alábbi ikonok segítségével!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.