2018. január 8., hétfő

Párizsi ihletésű doboz

A decoupage technika megunhatatlan számomra, és szerintem sokan vagyunk ezzel így. A rengeteg gyönyörű szalvétáról nem lehet lemondani! Szóval a mostani dobozka egy rögtönzött, letisztult párizsi hangulatú dizájnt kapott, remélem nektek is tetszeni fog.
Sok más alkotásommal együtt, ez is ajándékba készült, egy kis örömöt szerezve kolléganőnk születésnapjára.



Amire szükségem volt:


  • közepes méretű ovális faháncs doboz
  • alapozó festék
  • piros és fehér akrilfesték
  • lapos ecset
  • 1 db párizsi mintájú szalvéta
  • decoupage ragasztó (ezt házilag is elkészítheted!)
  • vékony piros szatén szalag
  • stiftes és univerzális ragasztó
  • 1 db fa szívecske
  • fehér színű gyöngytoll
  • matt lakk



***

Alapozás

Csiszolás

A doboz tetejét lefestettem fehér akrilfestékkel.

Leszedtem a szalvéta legfelső rétegét, csak erre lesz szükség.

Jöhet a decoupage ragasztó.

A doboz alját rúzspiros akrilfestékkel festettem le 2 rétegben.


Amíg a doboz alja száradt, visszatértem a tetejéhez, ami már száraz volt. A felesleges részeket a szalvétából óvatosan lecsiszoltam.



Ahova nem jutott a szalvétából, azt a részt kiegészítettem filccel.


Ilyen lett az elkészült alj.


Fogtam egy fa szívecskét, amit lefestettem rúzspirosra, majd beragasztottam a tető belsejébe.

Jöhetett a szalag, amit a tető oldalára ragasztottam stiftes ragasztóval. Ha ezt a fajta ragasztót használod, akkor nem fog átütni a szalagon, és nem lesz foltos.


Matt lakkal lekentem az egész dobozt.

Gyöngytollal körbepöttyöztem a doboz tetejét.










Ha tetszett a bejegyzés, nyomj a megosztás ikonra! Jobb oldalt fel tudsz iratkozni, illetve itt megtalálod Facebook oldalamat is, ahol még több ötlettel és inspirációval lehetsz gazdagabb!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.