2018. június 13., szerda

Kipróbáltam #1 Pentart - Ásványpor || Mineral Powder

Mire valók a barátok, ha nem arra, hogy az embert meglepjék névnapján egy csodálatos kreatív alapanyaggal, ami jelen esetben a Pentart ásványpora (avagy Mineral powder) lesz. Még sosem használtam, úgyhogy kíváncsian álltam a dolog elé.



Mire jó?
Az ásványpor tulajdonképpen egyfajta kőhatás elérésére alkalmas finom szemcséjű őrlemény, amely természetes ásványokból készül, ez érezhető a súlyán is (130 g).




Hogyan tudom használni?
Beleszórható egyszerűen egy ragasztózott felületre is vagy átlátszó gélpasztába keverve is használható.



Milyen színekben kapható?



És akkor lássuk milyen hatást tudtam elérni egy szalvétatartón, amit már régóta szerettem volna kidekorálni. Most úgy érzem megtaláltam a megfelelő anyagot, remélem nektek is elnyeri tetszéseteket.

Én a platinum-gránit színt használtam, és egyszerűen csak fogtam a tubusos ragasztót, majd a beragasztózott felületbe beleszórtam a port, a felesleget pedig leráztam. Így haladtam a már tulajdonképpen kijelölt vonalakon.

Összességében nekem nagyon tetszik ez az anyag, könnyű használni és nagyon szép struktúrát lehet vele elérni. Ajánlom nektek is, próbáljátok ki! :)






 















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.