2016. december 31., szombat

Illatos potpourri koszorú

Remek lakásdekorációs ötletet hoztam nektek. Ha szerettek babrálni, akkor próbáljátok ki, garantált kikapcsolódás lesz egy pár órára. Mert bár úgy tűnik hamar elkészíthető, azért időigényes. De cserébe nem igényel nagy kézügyességet, inkább csak szépérzéket. Mivel potpourriból készül, ezért bónuszban még illatos is lesz, és ha mindez nem győzött volna meg, akkor láthatod, hogy kevés alapanyagból elkészíthető. Vágjunk bele!



Amire szükséged lesz:
  • potpourri
  • hungarocell koszorúalap
  • ragasztópisztoly
  • vékony szaténszalag
  • 1 db kör alakú fa lapocska
  • sötétbarna akrilfesték
  • lila akrilfesték
  • egy vékony és egy vastagabb ecset



Mivel én levendulás potpourrival dolgoztam, amiben nagy részt a lila dominált, ezért lefestettem a fehér hungarocell koszorút lila akrilfestékkel. Így véletlenül sem fognak virítani a fehér foltok a szárított termések között. Nem vesződtem vele, hogy teljesen egyenletes legyen, illetve egy rétegben vittem fel a felületre.
A potpourri egyébként nagyobb áruházakban beszerezhető, többféle színben és illatban.



Ezután jöhet a móka része. Kiöntöttem a potpourrit egy tálba, és elkezdtem őket óvatosan felragasztani a ragasztópisztoly segítségével. Érdemes minél sűrűbben rakni őket, mert annál szebb lesz a végeredmény. A koszorú hátoldalát üresen hagytam, így könnyen felakasztható falra vagy bármilyen egyenes felületre.






Apró díszítésként készítettem el a kör alakú fa lapocskára a "Joy" (öröm) feliratot a Quickier Demo betűstílussal (innen letölthető). Ceruzával felrajzoltam, majd a vékony ecset segítségével és a sötétbarna akrilfestékkel felfestettem. Száradás után a ragasztópisztollyal ezt is felragasztottam.








Végezetül jöhet a vékony szatén szalag. A hófehér színűből vágtam pár centimétert, majd megcsomóztam, és úgy igazítottam, hogy a csomó  a koszorú hátuljára essen.







Alkossatok örömmel, és ha tetszett a bejegyzés, akkor az alábbi ikonok segítségével tudod lájkolni illetve megosztani!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.