2017. január 19., csütörtök

Derwent Inktense akvarell ceruzák

Ceruza és festés egyszerre? Naná! Olvasd el, hogyan tudod egyszerűen továbbfejleszteni felnőtt színezőkönyves alkotásaidat.



Már egy ideje szemezgettem az akvarell ceruzákkal - köszönhetően egy kreatív webáruház remek hírlevelének, ami felhívta rá a figyelmemet, - de magamnak nem vettem volna meg... addig, amíg meg nem találok rá egy jó ürügyet :) Aztán nem is kellett, mert párom meglepett velük karácsonyra. Egy 72 darabos csodálatos készlettel!





Teli vigyorral az arcomon láttam, hogy az ajándék mellé "járt" két felnőtt színező füzet is. Az egyik a Varázslatos erdők, a másik pedig a Kalandos úti célok. Rögtön nekifogtam az alkotásnak, amiből még csak most lett poszt, remélem elnézitek ezt nekem.




Az akvarell ceruzák azzal a különleges tulajdonsággal bírnak egy átlagos színes ceruzáé mellett, hogy vizes ecsettel a színek elmoshatók, úgymond akvarellezhetők. Önmagukban is működnek, de vétek lenne kihagyni a lehetőséget, mert ezzel az úgymond "vizes technikával" fantasztikusan életre kelnek a színek, és nagyon könnyen összemoshatók, éppen ezért könnyű használni őket, annak is, aki kevésbé érzi magáénak a színezést- rajzolást.
Fontos tulajdonságuk még, hogy száradás után vízállóak lesznek, ezáltal újabb réteget vihetünk fel a már meglévőre anélkül, hogy az alsó réteget "tönkre tennénk".

Kiszínezve

Vizes ecsettel összemosva

Készültem nektek egy videóval is, ami még jobban bemutatja a folyamatot, és hogy mi lenne ennek a technikának a lényege. Tudom, nem tökéletes, de remélem tetszeni fog nektek, még én is most bontogatom szárnyaimat ezen a téren. Szóval próbálgassátok a színek kombinációit, hozzatok létre árnyalatokat, hogy minél izgalmasabb legyenek az alkotásaitok.
Ezen kívül az is fontos persze, hogy mennyire nyomjátok rá a ceruzát a papírra. Ha csak egy kicsit, akkor egészen pasztell színeket tudtok vele elérni, ha jobban, akkor pedig harsány, élénk lesz a végeredmény, ahogy a fenti virágos képeken is láthatjátok.




Remélem sikerült kedvet csinálnom az alkotáshoz, és én mindenkit arra buzdítanék, hogy próbálja ki a rajzolást-festést, mert egy remek dolog, és a legfontosabb, hogy tanulható! Ugyanúgy képesek vagytok rá, mint arra, hogy megtanultatok írni vagy olvasni. Ha nem hiszitek el, kövessétek a blogot vagy Facebook oldalamat és hamarosan elmagyarázom nektek, hogyan is lehetséges ez.



Ráadásként hadd mutassam meg nektek (talán életemben az első komolyabb, színes) teljes egészében kézzel rajzolt és festett alkotásomat, ami természetesen a ceruzákkal készült. A végén pedig egy nagyon pici fehér akrilfestékkel egészítettem ki. Sajnos nem tudtam igazán jó fotót készíteni kis alkotásomról, de remélem még élvezhető minőségű.





Nézzétek meg korábbi bejegyzésemet is, amiben bemutatkozik nektek Niki és csodálatos festményei!

Ha tetszett, amit láttál, nyomj egy lájkot oldalainkra, illetve a megosztásokért is nagyon hálásak vagyunk! :)
https://www.facebook.com/fotorolfestmeny
https://www.facebook.com/kivaneztalalvablog/

Legyen szép napotok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.