2017. július 11., kedd

Fűszertartók feliratozása "krétával"

Jöjjön most egy kis DIY ötlet a konyhába, hogy jobban menjen a főzés. Lássuk!



Az egyik nagy áruházban sikerült rábukkannom akciósan erre a remek fűszertartóra, és utólag már csak azt bánom, hogy nem kettőt vettem belőle. De mi az ami hiányzik róla, hát a felcímkézés. Mert ugye nem lenne rossz tudni, éppen melyik üvegcse után kap az ember. Én a papírdarab & cellux kombót annyira nem preferáltam, ezért muszáj volt valahogy újragondolnom a dolgot. Így lett a végeredmény egy praktikus és krétafesték-hatású kompozíció.




A tartók tetejét lefestettem fekete akrilfestékkel úgy, hogy a szélükön hagytam egy kis peremet. Azért készítettem így, mert kevésbé tud sérülni a festés széle, illetve mert így nézett ki a legjobban :)


 ...majd erre festettem rá fehér akrilfestékkel szabad kézzel a feliratokat és a pöttyöket.



 A tartósság érdekében festettem rá egy réteg matt lakkot.






Száradás után használható.

Jó főzöcskézést! Kreatív napot! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.